Myspace Graphics

Thursday, June 12, 2008

Penerangan ttg blog Kilauan-Ilmu


Salam…

Tujuan utama blog ini dibuat adalah untuk promosi Masterload. Juga berdiskusi dan bertukar pendapat mengenai Mastereload. Segala masalah, anda boleh emailkan kepada saya atau klik di FAQs. Segala persoalan musykil yg lazim ditanya tentang Mastereload boleh dilihat di sana. Anda boleh lawati forum dan guestbook saya untuk sebarang persoalan atau komen tentang Mastereload biznes. Online calendar juga ada untuk anda mengetahui event Mastereload spt hari promosi dsb.

Dan juga, saya ada link ke beberapa blog atau website yang akan menjadi favourite anda, insyaAllah..seperti website Mastereload agent, blog pemimpin, website akhbar tempatan dan berita alternatif, website parti politik Malaysia, persoalan tentang masalah agama (Islam) , website agensi-agensi kesihatan Malaysia, website Universiti-universiti tempatan, website kelab bola sepak antarabangsa, download engine, online majalah, dan website agensi pelancongan terbaik.

Shout box disediakan untuk memudahkan anda komen tentang blog saya ini.

International songs turut dimainkan semasa anda menerokai blog ini, di mana anda boleh pilih lagu kesukaan anda di dalam playlist yg disediakan.

Segala komen dan pandangan tentang blog ini dialu-alukan untuk memudahkan anda meng-‘explore’ blog ini. Setinggi-tinggi terima kasih saya kepada anda kerana membantu untuk meningkatkan kualiti dan mutu blog saya.

Salam ukhwah dari saya

No comments:

Myspace Graphics

Search My Site